diumenge, 30 de setembre del 2012

Breu: créixer (1r d'ESO A)


Abans era un nen bo, un nen que defensava les nenes quan els nens les pegaven. Hi havia uns nens que es ficaven amb mi i jo estava apartat o com dieu ara '' MARGINAT ''
Jo necessitava un amic, però no el vaig tenir. Passaven els anys i seguia sol. Això va fer que tingués ira cap algun dels meus companys que em feien la punyeta. Això va fer que creés una doble cara, per això era tant cruel.
PERDÓ COMPANYS !
Ara sóc un nen molt actiu, que sé reconèixer les meves males maneres, però quan reflexiono ja es massa tard. Jo em pregunto :
- Sóc una mala persona ?
Però després reflexiono i penso en les coses bones que faig, llavors és quan veig que tot lo dolent que tinc, és menys que lo bo.
Resumint, m'estic fent gran !
                                                        Àlex Gúber 1r d'ESO A

12 comentaris:

  1. com m'agrada aquest escrit de tu ALEX!!!!







    Iker Pérez 1r ESO A

    ResponElimina
  2. Moltes gracies Iker i gracies per publicarlo Marina



    Alex Guber 1 eso A

    ResponElimina
  3. Alex has fet un escrit molt bo, hi ha que reconeixer qui és el millor en cada cosa.

    Albert López Pol

    ResponElimina
  4. molt ben fet alex felicitats


    mar.s

    ResponElimina
  5. està molt be Alex. felicitatas!!

    ResponElimina
  6. Aleex, m'encanta la teva manera de pensar i d'escriure, mira, el teu i el meu són els que estan publicats :) M'ha encantat ;)



    Mar Balseiro

    ResponElimina
  7. els dos estan molt be :)
    mar.s

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jejejeje Moltes gràcies guapa.


      Mar Balseiro

      Elimina
  8. Alex m'ha encantat el teu escrit

    Cristina Cámara

    ResponElimina
  9. Àlex, doncs que dir-te, m'ha agradat molt, però sobretot la teva manera de expressar-ho tot el que t'ha passat de petit.

    No fa falta demanar perdó, cada persona és com és.


    CLÀUDIA RAU!

    ResponElimina
  10. M'agradat molt el text que has realitzat per què et fa refleixionar sobre les coses bones i dolentes que té cadascú.

    Alejandro Gálvez.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.