diumenge, 16 d’octubre del 2011

Benvinguts nous alumnes del curs 2011/12



Benvolguts alumnes, inaugurem, enguany, la primera entrada del nostre bloc de llengua catalana. Aquest espai pretén ser una eina de comunicació entre nosaltres i alhora d'aprenentatge per vosaltres.
Us convido a dir-hi la vostra, a proposar-hi articles i acostumar-vos a buscar-hi recursos.
Jo, per la meva banda, em comprometo a seguir treballant-hi amb la mateixa passió que l'any anterior i desitjant que les 7204 visites del curs passat quedin en pura anècdota.


Endavant!

4 comentaris:

  1. Hola sóc la Carla. A . I et vull donar les gràcies Marina per donar-nos la benvinguda a la assignatura de català a secundària. I trobo molt bé tenir un bloc perquè així ens ajudarà alhora d’estudiar i aprendre.És molt bona idea.

    ResponElimina
  2. Hola Marina sóc l'Andrea.S.M'agrada molt aquest blog i està molt ben fet,trobo k està molt be per estudiar.A he fet les activitats que hi ha més a baix i estan molt bé però he utilizat alguna pista m'ha costat una mica sobretot l' encreuat pero va bé està molt ben fet, m'ha agredat molt.Està molt bé i m'agrada la idea.Bueno fins la próxima classe de català.

    ResponElimina
  3. Hola Marina,sóc la Andrea.S.Ho sento que he posat QUE amb K. Perdo s'he m'a colat

    ResponElimina
  4. Hola,Marina,sóc en Yeray i m'està agradant l'idea de tenir un blog de català,ja que havia tingut d'altres assignatures però no de català.
    Crec que amb una professora enrrollada com tu anirà molt bè per el blog.
    ADÈU!!!!!!!!!!!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.