dilluns, 17 de desembre del 2012

Breu: el diàleg (Signs)



El semàfor es va posar en verd i els dos es troben entre la multitud. Ella li ensenya una paper on hi posa hola i ell en treu un altre de la seva americana on hi posa el mateix .
-Hola , no saps les ganes que tenia de coneixe't . No podia esperar més en sentir la teva veu – va dir la Stacey .
-Jo cada dia que parlàvem volia pregunatar-te, si ens podíem veure , però no m’atrevia , fins que avui , quan m’has ensenyat el paper  i m’he sentit genial – va dir en Jason
-No t’ho deia perquè tenia por de que em diguessis que no - va dir en Jason

-Com t’havia de dir que no ? Va dir la Stacey
-No ho sé , em posaves nerviós – va dir en Jason 
-A quina hora acabes de treballar ?-Va dir la Stacey
-A les tres tinc un descans per anar a dinar , per ? – va dir en Jason
-Han obert un Italià nou aquí al costat , vols que hi anem ? – Va dir la Stacey.
-Sí , i tant ,a les tres a sota la meva oficina , et va bé ?-Va dir en Jason
-Sí , fins les tres –Va dir la Stacey .

Li fa un petó a la galta i se’n va , ell veu que la Stacey se’n va i se sent l’home més feliç del món.
Al restaurant , el Jason li vol dir una cosa a la Stacey , però ella s’avança .
-Vols que demà tornem a quedar per dinar ? – va dir la Stacey
-Mmm , d’acord - Va dir en Jason
L’endemà el Jason , a la oficina no para de mirar el rellotge , la 1:00 , la 1:30 , les 2:00 , les 2:30 , fins que arriben les 3:00 , el Jason , baixa corrents per les escales .
Al restaurant finalment en Jason li diu :
-Stacey , em fa vergonya dir-ho , però si no m’ho trec del cap , m’agafarà alguna cosa .
-Què  em vols dir ? – Va dir la Stacey .
-Bé , vols ser la meva novia ?

                                           Marta Amat 1r d'ESO A

6 comentaris:

  1. Marta està molt bé a mi m'agrada molt.
    Felicitats

    Laia
    1r Eso A

    ResponElimina
  2. Que maco !!!! m'encanta
    Mar .S
    1r ESO A

    ResponElimina
  3. A mi tambè,m'agradat moltissim la meva opinió es que està molt ben escrit

    ResponElimina
  4. Marta m'ha agradat molt el teu diàleg.

    CLÀUDIA RAU

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.