dijous, 18 d’abril del 2013

En els teus ulls


                                                            Hi i veig alegria
hi veig llibertat
i cada cop que et miraria
sabria que em tens el cor robat.

Em fa vergonya parlar-te
però no deixo de pensar en tu
cada cop que vull mirar-te
veig un gran futur amb tu

Somio amb tu cada nit
abraçar-te , acariciar-te                                                               m'estiro per tot el llit                                                             pensant com enamorar-te 
                                                                                        Només voldria murmurat-te                                                                                                 
                                                            a l'orella ben clar  t 'estimo.
                                                            Ja sé com enamorar-te
                                                                         dient-te que mai t'oblido.

                                                                     Berta Nieto 1r d'ESO A

12 comentaris:

  1. Està molt bé Berta!!! Molt bon treball

    ResponElimina
  2. Berta felicitats per el teu poema, m'ha agradat molt :)

    Paula 1r A

    ResponElimina
  3. Berta m'agrada molt! es molt romantic!
    Guillem Castells

    ResponElimina
  4. Fantàstic Berta !!! És molt bonic el teu poema ; )

    Albert López Pol

    ResponElimina
  5. Es nota que t'ha sortit del cor XDXDXD
    Oriol

    ResponElimina
  6. Berta, m'agrada molt el teu poema. Felicitats!!!

    Mireia Cañisá

    ResponElimina
  7. Que bonic bonica m'agrada molt!!!

    Mar.S

    ResponElimina
  8. Molt maco Berta!!

    Laia Castillo

    ResponElimina
  9. Està super bé Berta!M'agradat moltíssim,és súper bonic.

    Patricia Cortés

    ResponElimina
  10. M'agrada moltíssim aquesta poesia. Té molt de merit , m'encanta.

    Paula Díaz

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.