dijous, 9 de novembre del 2017

Bromes de filòlegs


Quina és la forma correcta? I per què?

13 comentaris:

  1. La resposta correcta, és 'he de', perquè 'tenir què' no existeix.

    Lluc Sistach

    ResponElimina
  2. Podrien haver dos respostes: HE DE o HAIG DE, "tinc que" és una barreja de castellà i català que no existeix.

    Berta Sellarès
    1r ESO B

    ResponElimina
  3. Seria correcte HE DE,perquè tinc que és una barreja entre el català i el castellà.
    Berta Aragonès
    1r ESO A

    ResponElimina
  4. La forma correcte seria he de o haig de; "tinc que" és incorrecte , és un castellanisme una barreja que prové del "tengo que" del castellà

    Jordi Anton

    1r ESO b

    ResponElimina
  5. La resposta correcta és he de o haig de.

    Biel Guasch

    1Eso grup B

    ResponElimina
  6. La resposta que és correcta és he de o haig de perquè tinc que està malament.
    Caterina Schneider
    1r ESO b

    ResponElimina
  7. La forma correcta és he de.
    Mar de Alvaro
    1R ESO B

    ResponElimina
  8. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  9. La forma correcta seria o "haig de" o "he de"
    Jana Barbal
    1r ESO B

    ResponElimina
  10. Hola! La forma correcta és: "he de" o "haig de", perquè "tinc que" és una barreja del castellà i del català.
    Mireia Gonzàlez
    1r d'ESO B

    ResponElimina
  11. LA RESPOSTA CORRECTA ES HAIG DE O HE DE
    MARC IGLESIAS
    1R ESO C

    ResponElimina
  12. La forma correcta és haig de o he de
    Marc Elizalde
    1r ESO B

    ResponElimina
  13. hola!La resposta correcta és HAIG DE o HE DE." Tinc que" no existeix a la lengua catalana.En castellà seria "tengo que" i per aixó molta gent es confon.
    Alba López.
    1r ESO B

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.