dijous, 24 de gener del 2019

EXPRESSIÓ ESCRITA.

Benvolguts alumnes, la tasca d'expressió escrita d'avui consisteix en continuar el text següent. Només caldrà que copieu l'últim paràgraf
El fareu amb ordinador i caldrà penjar el text al Clickedu. Podreu consultar els diccionaris i els conjugadors verbals.

Format: Verdana 12. Interlinet 1.5. Entre 150 i 190 paraules.

Aquell dia pressentia que me'n passaria alguna de ben grossa. Tot el matí que em xiulaven les orelles; sentia un estrany pessigolleig per tot el cos i em notava atabalat. Per acabar-ho d'adobar, tot em sortia malament.

A primera hora, vaig perdre l'autobús i vaig arribar tard a l'institut. Més tard, em vaig adonar que m'havia deixat la cartera. "Què més m'ha de passar, avui?", no parava de repetir-me.

La resposta a aquesta pregunta me la vaig trobar quan vaig arribar a casa.

És poc probable que em cregueu, però us ben juro que el que ara us diré és la veritat i res més que la veritat. Al bell mig de la meva habitació em vaig trobar...


2 comentaris:

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.