dimecres, 23 de novembre del 2011

Descripció (1r B)

Il·lustració de Tiago Hoisel
La família monster
Estava perplex. Impressionat. Sabia, per la meva novia, que la seva família era extravagant... Però no tant!
Primer, l´habitació; era la més estranya que havia vist mai. Sobre la taula, penjava un llum, on s´havia encamat... el gat! Que pel que semblava, volia llençar-se a la taula i devorar-ho tot. A la paret, penjava un quadre on sortia un soldat en actitud de disparar; i, i al costat... al costat estava penjada, com un trofeu de caça qualsevol... un cap humà!!! Ara bé, allò no era res comparat amb la família...
A la meva esquerra, seia el germà petit de la meva nòvia, un quatre ulls repel·lent que portava uns ullerots enormes, un vestit del segle IXX i un casc enorme amb una antena parabòlica. A sobre, em mirava de mala manera.
Al seu costat seia l´avi, un tipus vell, arrugat, que tenia una cara llarga i cada ull mirant cap a un costat diferent. Al costat de l´avi, seia la mare, encorbada, amb un pentinat estrany i dents tan grans com pales. Al final de la taula, davant meu, seia el pare, un home gran, robust, d´expressió enfadada i que va resultar que era militar. A la dreta del pare seia l´àvia, que tenia un somriure malvat al rostre i un no sé que malèfic. Al seu costat estava el gos, que robava la llimonada de la gerra. I per últim, al seu costat seia la persona més normal de l´habitació, la meva nòvia. Però ara que m´hi fixo, té unes dents enormes i una expressió estranya al rostre.
Potser hauria de buscar una altra nòvia...
                                                            Víctor Català 1r B

26 comentaris:

  1. Marina, de quina pàgina treus aquestes imatges??

    ResponElimina
  2. Hola Marina aquesta imatge ha triomfat a casa meva em estat tots rient una bona estona.
    I com diu el Victor de on treus aquestes imatges?

    Emma B

    ResponElimina
  3. Respostes
    1. Marina, que, expliques les coses només a les generacions antigues, nosaltres també volem saber d'on les treus.

      Albert López Pol

      Elimina
    2. explica-ho al 1r ESO actual també Marina, tot el mon vol saber els teus secrets...

      Carles Sanabre

      Elimina
  4. jajaja! secret profesional però fan moltiisima gracia!! fins i tot la meva germana entra cada dia per veure les fotos que penjes!a mi m'encanten!!

    ResponElimina
  5. perdó! sóc la SOFIA SOTO

    ResponElimina
  6. A mi em fa gracia el pare tallant el paó.

    ResponElimina
  7. doncs a mi, la situació en general:
    la avia/mare, la mare/avia, el pare, el germà
    la noia... tot fa moltísima gracia!!

    sofia soto 1r eso B

    ResponElimina
  8. M'encanta la imatge! És molt humorística, i també original! Personalemnt, el personatge que em fa més gràcia de tots, és la mare, tot i que tots els demés són també molt graciosos. En fi,una família força extranya...

    Anna Nicola 1r ESO B

    ResponElimina
  9. He descobert d'on has tret la foto!!!
    Aquell blog està ple d'imatges i caricatures genials i divertides!!!!!
    Em diràs a la classe si puc dir el blog.

    Miquel Escobar 1r E.S.O B

    ResponElimina
  10. A mi m' ha agradat la foto i el text. Està genial i té un vocabulari molt bo. M'hagués agradat que nosaltres també ho haguessim fet. I la foto és molt graciosa!!
    Mònica 1r ESO A

    ResponElimina
  11. El text està molt bé !

    Carles Ocaña

    ResponElimina
  12. Victor tens molta imaginació.El text es molt bo.

    ResponElimina
  13. Marina, aquesta imatge està molt bé, és molt gràciosa, té molt d' humor, però també té molt de merit el que el Víctor Català ha escrit.
    Té molt imaginació.
    M'ha agaradat molt.

    Ènia Prat Garcia 1ESO A

    ResponElimina
  14. Hola, Victor m'ha agradat molt la teva redacció, m'he la he llegit com a mínim quatre cops.
    Està molt bé et felicito.

    Emma .B

    ResponElimina
  15. Víctor , m'ha agradat moltíssim la teva redacció , es veu que t'ho has currat !!
    A més a més es molt descriptiva , es a dir que no podries haver definit millor la imatge!!

    Mar Piedra García 1B

    ResponElimina
  16. Moltíssimes gràcies a tots pels comentaris.


    Víctor Català

    ResponElimina
  17. Victor m'ha encantat la teva redacció!!
    Felicitats!!!!!!

    Laia M.

    ResponElimina
  18. la redacció es bonissima!Ho as fet molt bé

    V.Gutierrez

    ResponElimina
  19. Està xula, aquesta imatge!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.