dilluns, 19 de desembre del 2011

Breu: text poètic

Il·lustració de Lizard Queen

Immersa en els seus llibres llegint les històries que li narraven, la nena deixa volar la imaginació. Al principi indefinida, evolucionant ha passat de tortuga, però en acabar, perfectament desenvolupada, i amb els contorns ben marcats.

Aïllant-la dels altres encerclant-la en el seu món. Demostra que la imaginació no té límits, barreres ni fronteres. Observant com els coloms deixen el niu i s’aventuren cap a una nova vida en aquesta posta del dia.
La nena passa la tarda. És una tarda tranquil·la i sense preocupacions.
                                                               Laia Pérez 1r ESO A


Els ocells

Jo era d’estudiar,  però, no em concentrava, al mirar, veia com un ocell s’endinsava a la felicitat, i jo, m’angoixava cada cop més ràpid. Al principi triangles. Jo al principi, no podia, ells eren negatius, jo era positiu. Però al mirar, al mirar en cantó positiu veia les portes de la felicitat, dels ocells com hi anaven, com la gent hi caminava, com els estudiants aprovaven, però no veia com jo, el protagonista, el que sempre es salvava en els moments durs, en aquest cop no, ja no em salvaria, per res del món. En aquell precís instant un ocell em digué:
-  Vine amb mi - i jo li vaig respondre-
- Si em dónes força per superar els obstacles, d’acord.

                                                      Max Suñé Bonet 1r ESO A


La nena, de tant llegir, la seva imaginació s’ha convertit en realitat i una part del seu entorn eren triangles. Els triangles del seu voltant, contra més a dalt es van convertir en ocells que acaben volant, i aquests ocells no son normals, si no que representen la pau al món, l’amistat, l’alegria i la felicitat. Com que la nena li agrada compartir el seu somni, ha enviat a aquests ocells per tot el món a repartir la pau, l’amistat, l’alegria i la felicitat, i tot el món li esta agraït i li dóna les gràcies a aquesta nena.

                                                 Elena Rodríguez Aparicio 1r ESO A

10 comentaris:

  1. Uau què xula la imatge, m'encanta!! D'on les treus?
    Fins i tot els colors són els perfectes, cada vegada més clar...
    Irene 3A

    ResponElimina
  2. Aquesta imatge m'agrada molt Marina.
    Trobo que dona molt per escriure al igual que totes les altres que ens has ensenyat però com bé has dit: "Has de deixar que el cor et guï".

    Laia Pérez

    ResponElimina
  3. Laia, tens tota la raó, no t'ho discutiré. Bona reflexió.


    Ènia Prat 1ESO A

    ResponElimina
  4. Marina on treus aquestes imatges tan boniques.

    ResponElimina
  5. Marina tothom té rao, ens has de dir el secret de les teves imatges. Són molt maques però jo les intento buscar i, no hi ha manera.

    ALBA.MONFERRER.BLESA 1r ESO-A

    ResponElimina
  6. Per trobar imatges boniques només cal saber mirar, veure les possibilitats que es despleguen en cada intenció nova del que mira. però moure't en pàgines i blocs, elegants i interessants, ajuda una mica, no us ho negaré. Aquest és un d'ells:
    - http://bibliocolors.blogspot.com/
    (secret professional)
    Xxxxxxxxxxxxx

    ResponElimina
  7. Marina, per fi ens dius el teu secret de les fotografies. He entrat al blog de bibliocolors i les primeres imatges de la dreta s'assemblen, són del mateix estil, a la que el Víctor Català va escriure la redacció. Les següents que surten de diferent estil són fetes de fulles. Estan molt ben fetes!!. La fotografia de la magrana és xulíssima. El video és molt maco però una mica trist. Aquest blog m'encanta!!!.
    Ara ens has de dir tots els altres llocs!!!! eeehh!!

    Ènia Prat Garcia 1er ESO A

    ResponElimina
  8. Jajaja moltes gràcies Marina!!!
    El bloc és molt xulo!
    Irene

    ResponElimina
  9. M'encanta aquest blog!! no el coneixia!! i de l'escrit del Max, que he de dir que no s'hagi dit ja......... el trobo fantàstic!!! una vegada més ens demostra la seva extrema sensibilitat, que tant bona és i que sovint tant mal fa...
    E.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.