dimecres, 14 de desembre del 2011

L'equip petit

Avui, amb 1r B, hem vist la història d'un equip de petits "molt grans".

l'equip petit from el cangrejo on Vimeo.
I de la lliçó que ens dóna l'equip petit ens ha nascut una reflexió. A continuació publiquem un dels breus que hem fet.
Aquest vídeo m'ha agradat moltíssim !
Penso que està molt bé que els nens i nenes tinguin una actitud tan positiva davant la seva situació. A més a més els nens accepten la seva derrota i no els importa guanyar o perdre. Admiro molt que sent tant petits com són afrontin tan bé el seu problema , perquè normalment els nens de la seva edat es resignarien a continuar jugant...
Jo admeto que de vegades sóc mala perdedora, tot i que de vegades em controlo una mica. A mesura que he anat creixent he anat entenent que és una tonteria enfadar-se per un joc.
Jo una vegada em vaig trobar en una situació similar, tot i que no tenia res a veure amb el món dels esports va ser una experiència semblant :
Quan era petita la meva àvia m'ensenyava a jugar al parchís, m'enrecordo que al principi em costava molt però al final vaig començar a agafar-li una mica el “ganxo”. Jo em pensava que jugava genial perquè sempre la guanyava, però em vaig assabentar de que ella es deixava guanyar , em va prometre que ja no es deixaria guanyar més, aleshores m'apallissava i jo m'enrabiava moltíssim, fins que un dia vaig guanyar-li una partida de veritat i em vaig posar molt contenta! Ara, de vegades, també m'enrabio quan perdo en alguna cosa, però sempre acaba sent una tonteria.
Admeto que sóc molt negativa en algunes coses i cada cop que em passa això la meva mare em diu que no sigui tant negativa, que al final sé perfectament que m'acabarà sortint bé, i la veritat és que té raó!

                                                                    Mar Piedra 1r B

21 comentaris:

  1. El video és xilisssim, molt esforç dels nens i sobretot molta il lució.

    Pau García

    ResponElimina
  2. molta diversió això es el futbol hi anar a per totes com aquests nens.

    ResponElimina
  3. M'ha encantat el video, i els nens són molt macos.

    Carla Altadill

    ResponElimina
  4. M' agradaria que aquesta actitud la tingués tothom vers als problemes. Crec que aquest vídeo l' he vist més de 10 cops, m'encanta, perseverança!! Nosaltres ja l'havíem vist abans.
    Mònica 1 ESO a

    ResponElimina
  5. M'agradaria que tots tinguesim la mateixa actitud
    M'encanta aquest video!!

    Laia Moratilla

    ResponElimina
  6. El video està molt bé, perquè ens ensenya els valors i lo important que és aprendre i divertir-nos!
    Laia Olivé

    ResponElimina
  7. Hola Marina, el vídeo m'ha encantat, és molt maco
    i també és una lliçó per veure que no hem de pensar en la derrota o d'alguna cosa que no ens surt ho hem d'intentar fins que ens surti. Està molt bé i els nens són molt macos.

    Emma .B

    ResponElimina
  8. Hola Marina ,
    m'ha encantat el vídeo, és preciós!
    A més a més admiro moltíssim l'actitud tant positiva que tenen amb la seva edat!
    Hauriem d'aprendre d'aquests nens!
    Mar Piedra , 1er B

    ResponElimina
  9. Jo també admiro aquest video, pero donem-li una mica de merit a la Mar que el seu breu també es molt està molt bé. I aviam si algun dia tots els que juguen a futbol o a qualsevol altre esport (però especialment el futbol)tenen aquesta actitud guanyin o perdin.

    ALBA.MONFERRER.BLESA 1r ESO-A

    ResponElimina
  10. Aquests nens són un exemple per a tot el món!
    Miquel Escobar 1r E.S.O B.

    ResponElimina
  11. Aquest nens amb lo petits que són i els dona igual guanyar o perdre per que ells es diverteixen.Admiro molt a la Mar per la seva redacció.

    ResponElimina
  12. Hola,
    A mi també m' agrada molt el video, però la redacció de la Mar esta molt bé !
    Cecilia de Mingo

    ResponElimina
  13. Hola Mar,
    m'ha encantat el teu breu
    està molt ben escrit i
    també ben plantejat.
    Et felicito!

    Emma .B

    ResponElimina
  14. Hola, Marina, aquest video és magnífic, és incríbles el que aquests nens fan, sempre pensen en positiu...
    Marina et felicito mer el video però elque ha fet la Mar és una reflecció magnífica.
    Mar et felicito, ho has fet molt bé.

    Ènia Prat 1er ESO A

    ResponElimina
  15. Hem sembla molt positiva aquesta actitud i espero que algun cop marquin o inclòs que guanyin.
    Penso que l'important no és guanyar si no jugar i divertir-se amb els amics

    Arnau

    ResponElimina
  16. Està molt bé Mar!
    Mateu Busquets 1ESO A.

    ResponElimina
  17. Mar m'agrada molt el teu escrit i també m'agrada com aquest blog creix cada cop més. Endavant!

    Max Suñé 1r ESO A

    ResponElimina
  18. M' han agradat tant el text com el vídeo.Marina has encertat al penjar aquest vídeo motiva molt
    Sr.Josep Rau

    ResponElimina
  19. M' agrada molt aquest breu. Molt bé Mar!

    Carles Ocaña

    ResponElimina
  20. mar, m'encanta!
    el tema del "parxis" es molt graciós!
    segur que si juguem juntes em guanyes!
    et felicito!
    i com ha dit la alba, haver si els del futbol aprenen d'aquests nens!
    sofia soto 1eso B

    ResponElimina
  21. M'ha agradat molt el breu perquè no tothom té la suficient valentia de dir defectes de ella mateixa.
    Els nens són molt monos!!!!!

    Marta Carrascal

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.