dimecres, 8 d’abril del 2015

Monòleg interior I

Professora??? Nooo!!!

Que pesats els meus pares! Ara per què haig d'anar a donar un passeig amb ells? Definitivament, no saben fer res més que tocar els nassos.
Segur que jo sóc filla dels meus pares? La resposta clara és un no, però t'has de calmar Aixa, així els papes es pensaran què sóc una bona nena i em deixaran em pau d'una vegada No! No pot ser! Aquella d'allà és la meva professora?? No siusplau que no sigui ella! Perfecte... ve cap aquí! És el què em faltava per acabar d'odiar més el magnífic passeig. Què falsa què és per favor! És fa la simpàtica davant dels meus pares com si no passés res! Tothom sap que aquesta professora és una autèntica bruixa! Això, això mala bruixa, parli de mi com si fos súper encantadora! Això ja és massa! Però els meus pares no hi toquen o què??? No podem anar a prendre res a un bar amb una gata maula! Aixa, has d'actuar ara mateix! Què faig fingeixo que em fa mal la panxa o què m'ha picat una abella? Les dues coses alhora? Faig de bona nena? D'acord Aixa, és hora de que entris en acció, fes el primer que se t'acudeixi!
Eureka!!!!! Ha funcionat!!! Ja t'està bé bruixa sense escrúpols! 
Missió complerta Aixa!

                                                                                                                                                              Aixa Nadal Simón. 1r d'ESO B


2 comentaris:

  1. Molt bo Aixa! M'encanta el teu monòleg interior!

    Clara Laviós
    1er d'Eso A

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Clara !!

    Aixa Nadal
    1er ESO B

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.