dimecres, 10 d’octubre del 2012

La carta d'amor: Blik



La proposta creativa d'avui consisteix en imaginar-nos que som el nen protagonista del curtmetratge i li escrivim una carta a la noia. Ens imaginem que el nen ha crescut una mica i que ara té quinze anys.

Què li diríeu a un antic amor perdut?

Endavant petits narradors del meu cor ;)


Fa molt de temps te'n vas anar, t´ho confesso, t´estimava. Ha sigut un amor impossible i dolorós, no va funcionar. Te'n vas anar i em vas treure el meu cor. No sé que va passar amb aquell noi, l'has tornat a veure?
Tinc tantes coses per explicar-te, preguntar-te, qüestionar-te... Tinc tant per donar-te,tantes coses que explicar-te.
Ho vaig espatllar! T'ho hauria d´haver dit, ho sento, no sé que va passar.
Quantes vegades he somiat amb el nostre retrovament,la teva mirada,la meva mirada,el teu somrriure,el meu somrriure. Et trobo a faltar.
Cada vegada que entro a la nostre cafeteria, penso en la primera vegada que ens vam veure. Tu estaves asseguda a l´última taula, jo et vaig veure i et
vaig parlar. A partir d´aquí ja et vaig estimar.
La coincidència de la teva tieta i jo va ser molt oportuna, jo totes les nits pensava amb tu, però aquells dies van ser els pitjors. T´he estat trucant, però no contestaves, i per això, t´envio aquesta carta.
Torna, dona'm un altre oportunitat.
T´he estimat sempre i sempre t´estimaré.
Va venir una noia al meu costat, crec que li agradava, em va demanar per sortir junts i vaig dir-li que mai, que el meu amor eret's tu i que mai canviaria d´opinió.
                  Espero que tornis, et trobo a faltar.
                                                           Molts petons Blik

                                                                 Anna Torres 1r d?ESO A

16 comentaris:

  1. Tenia que ser una carta d'amor, no pot ningú donar-me un concell?

    Albert López Pol

    ResponElimina
  2. http://vimeo.com/43598400
    La moto del nen, surt en aquest video

    Albert López Pol

    ResponElimina
  3. Marina m'ha encantat aquest treball ha sigut molt xulo!


    MARTA PALOMERO

    ResponElimina
  4. Ha estat molt bé la feina m'ha agradat moltissim

    Mar Subirats

    ResponElimina
  5. Crec que portem encara poques classes de català, però si dic la veritat, fer això ha sigut el que més m'ha agradat. Adamés, el video era molt bonic. M'ha agradat molt fer aquesta feina.


    Mar Balseiro

    ResponElimina
  6. Moltes gràcies artistes!
    Seguirem estirant el fil de la creativitat. Sé que teniu molt a dir, i jo només genero l'espai. ;)

    ResponElimina
  7. Ha sigut divertit! Espero fer més feines sobre la creativitat i la imaginació.

    CLÀUDIA RAU

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja veus, ha sigut molt entretingut, jo també espero fer moltes expresions com aquesta. :)


      Mar Balseiro

      Elimina
  8. marina moltes gràcies per publicaro,m´agradat molt fer aquesta feina

    ResponElimina
  9. No havia vist el text de l'Anna, l'acabo de veure i estic flipant, m'encanta. Està super ben fet!! :) Un petó guapa.

    Mar Balseiro

    ResponElimina
  10. Molt bé Ana el teu text està super bé! M'encanta! Des de que el vas llegir que m'ha agradat el teu text.
    Felicitats Ana!!

    Laia Castillo
    1r ESO A

    ResponElimina
  11. Ana, a mi també m'ha agradat molt, és un text on expliques el que sents i ademès, pot arribar a ser una història verídica, molt bé Ana, moltes felicitats!


    Paula Perellón
    1r Eso A

    ResponElimina
  12. Paula i Laia moltes gràcies m'ha agradat molt fer aquesta feina

    Ana Torres

    ResponElimina
  13. Hola , sóc la Berta i volia dir
    que la feina és super interassant
    i els textos estan molt currats .
    felicitats

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.