diumenge, 30 de novembre del 2014

"Jo" (1r ESO A)

Menjo sol tot l'hivern, 
t'abraço 
camino aquest carrer, 
t'abraço 
m'enfonso en el no res, 
t'abraço 
compro un encenedor, 
t'abraço 
de nit em crec que et veig, 
t'abraço 
potser vol entrar vent, 
t'abraço 
passo calor, fa fred, 
t'abraço 
ni t'abraço ni no 
t'abraço 
discuteixo amb infants, 
t'abraço 
m'aturo pel camí, 
t'abraço 
escric qualsevol vers, 
t'abraço 
em desperto, obro els ulls, 
t'abraço 
m'escapo de l'infern, 
t'abraço 
no sé com, perquè sí,
t'abraço 
begut i buit i encès, 
t'abraço 
no et podré abraçar més, 
t'abraço 
l'abraç meu et fereix, 
t'abraço 
me'n vaig, et dic adéu, 
t'abraço 
estic aquí, no ho veus, 
t'abraço

              Enric Casasses

I per aprofundir més en l'obra d'aquest autor, podeu veure un vídeo clicant AQUÍ

17 comentaris:

  1. Jo crec que va de un noi que troba a faltar a una noia. Va de l'amor.

    Laia Piquè 1 eso A

    ResponElimina
  2. Hola Marina la poesia a mi hem sembla que transmet que se sent quan una persona està sola i que li agradaria tornar a abraçat a algú.

    Paula Díaz

    ResponElimina
  3. Crec que parla sobre que vol estar amb una persona però no pot i sempre pensa amb ella.

    1 ESO A
    Pol Benedicto

    ResponElimina
  4. Hola Marina. A mi m´ha agradat molt perquè jo crec que és un poema que tracta d´ un noi que està molt enamorat de una noia i sempre pensa en ella i que l´estima molt.

    Paul Tixier
    1r ESO A

    ResponElimina
  5. Em sembla que aquesta obra significa, que troba a faltar algú que estima molt, o vol abraçar a aquella persona.

    Karelys Zhen Zhou (1er d'ESO A)

    ResponElimina
  6. Jo penso que aquest noi o noia troba a faltar a algú i no podrà tornar-lo a veure.

    Víctor Llamazares

    ResponElimina
  7. Bon dia Marina:
    No té perquè anar de l'amor també podria ser que és algú que troba a faltar a un familiar proper que s'està morint.

    Irene de la Varga 1ºESO A

    ResponElimina
  8. La meva interpretació és que està enamorat d'una noia i aquesta noia l'ignora, el noi segueix fent la seva vida però amb la noia sempre present.

    Marcel Peña

    ResponElimina
  9. Jo crec que vol mostrar com se sent, com es estar sol sense algú que estimes.
    Joel Schneider
    1 Eso A

    ResponElimina
  10. Jo crec que el que el que ens vol transmetre el poeta és que ell vol estar amb el seu amor però quan està amb ella, ell li fa mal, és a dir, la paraula abraçar substitueix a "vull estar amb tu".

    Clàudia Olmos
    1º ESO A

    ResponElimina
  11. Jo penso de que el poema va de algú en que pensava l´Enric Cassasses quan el va escriure .

    Estela De Febrer (1º d´ESO A)

    ResponElimina
  12. Jo personalment crec que tracta del amor del que pots arribar a estimar una persona

    MªMar Sanchez 1er ESO A

    ResponElimina
  13. Bon dia Marina:
    Jo,no sé perquè però les meves iterpretacions d'aquest poema no s'asemblen gens a les de altre gent....
    obrint les portes del meu petitó cor, diria que ens vol dir que facis el que facis, res és millor que una abraçada de la gent que és propera a tu o estimes fidelment.
    També podria voler dir-nos que tinguis el problema que tonguis, sigui el grau que sigui, sempre tindràs a algú per recolzar-te en tot moment
    També pot voler dir, que siguis qui siguis, facis el que facis, tothom, tothom necessita a algú per a estimar, abraçar o fer-li "mimitos"

    Marc ferranti

    ResponElimina
  14. Doncs jo crec que va sobre un noi que està enamorat d'una noia i no sap com dir-li que l'estima o també pot ser que hi hagi algun familiar que s'ha anat a l'altra vora del món

    Marc Álvarez 1r ESO A

    ResponElimina
  15. Jo crec que tracta sobre un ésser, que la única consolació que té per les coses que fa és abraçar a una cosa o a un ésser.

    Arnau Pérez 1er A

    ResponElimina
  16. A mi em transmet que es un home que esta sol i que busca a algu

    Alex Gonzàlez Rodiel 1r ESO a

    ResponElimina
  17. És una persona que està frustrada perquè no té la a la seva persona que estima, l'enyora.

    Clara laviós
    1er d'Eso A

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.