dimecres, 9 de febrer del 2011

La carta

Si poguèssiu escriure qualsevol tipus de carta què escriurieu?
Imagineu que qualsevol carta és possible.
Imagineu que no existeix ni el temps, ni l'espai.
Potser us agradaria escriure-la a algú que encara no coneixeu, a algú del passat que potser ja no hi és.
Però alguns alumnes de 1rB han escollit escriure's a si mateixos.
Aquí en teniu algunes mostres


Hola Fèlix, sóc jo, o sigui tu.
Estic aquí a l’escola imaginant-me i pensant en tu a sigui jo. Jo, m’imagino un futur diferent, potser tu reps aquesta carta, no en paper, potser t’en recordes quant la vas escriure ara fa trenta anys, que per a mi és en aquest precís moment. M’agradaria saber més sobre mi, tinc dona? i fills? Sóc solter? De que treballo? Jo per a mi m’espero però ja que em tinc a l’abast m’agradaria saber-ho. Escriure aquest missatge, és complicat ja que el rebré d’aquí molts anys.
 Com és teu present i el meu futur? Tot va bé? Potser aquesta carta no la reps a la bústia, potser la trobaré entre la paperassa de casa meva. Potser la perds però seguiré recordant aquest moment ben viu. I la teva família, com està la meva família? No se que preguntar, ja que d’aquí relativament poc ja ho sabré. Prefereixo que el temps flueixi com li toca i tot el que hagi d’arribar arribi en el seu moment
.
                                                            Fèlix Hernández Molina.1rB  
 
Inconscient 7 de Febrer del 2011
Hola Agustí, sóc jo, el teu inconscient.L’ altre dia, et vaig sentir parlar de la vida.De la meva, la teva, la de la nostre família i la de tot el món.No t’entenia gaire; vaig entendre com si xiuxiueigesis, massa fluix, vaig sentir que deies que és molt dura.
Tens temors, mals, morts, naixements i finals, fins i tot bons sentiments, amor, felicitat, tranquilitat...
No vull posar-te trist, Agustí, perquè jo també m’hi posaria.
Vull que reflexionis , que li diguis als teus amics, amigues, professors i família, que reflexionin, que es preguntin a un mateix què és la vida, com hem arribat aquí i com ens n’anirem.
Llença aquesta pregunta a tothom que t’escolti i t’admiri.
Que et vagi bé la vida, i així m’anirà bé, a tu, a mi i a tots els coneguts que et puguin donar algun sentiment a la vida, a tots aquells que et dediquin el seu  temps i als que tu li dediquis el teu. I així la vida serà llarga i bona com la meva, el teu inconscient, la teva ànima.
 PD: Reflexiona sobre el que t’he dit, reflexiona...
                                                Agustín Zarraluqui Fernández 1rB

5 comentaris:

  1. Hola espero que us agradi, ja que la he escrita jo!!!

    XD XD

    Fèlix

    ResponElimina
  2. pff...doncs no esta malament!

    Nia

    ResponElimina
  3. Hola fèlix, sóc la xènia i et voldria dir que a mi m'agradat molt has tingut un bon criteri i bones imaginacions.
    Nosaltres encara no hem treballat la carta, però la Marina diu que de vegades amb vosaltres treballa coses i amb nosaltres no o les treballa més tard o viceversa
    bueno petonets a tots virtuals Xènia

    ResponElimina
  4. Hola a tots, només vull dir que m'agrada molt la carta Fèlix i que ha sigut una experiència molt divertida poguer escriure una carta a la persona que vulguem!
    Carla Grau!

    ResponElimina
  5. Hola Fèlix ja se que arribo una mica tard amb els comentaris, però,es igual,crec que t'ha quedat molt bé i ,bé ja ens diras a tots si d'aquí 30 anys reps la teva carta,latroves per casa o almenys la recordes.

    ALBA.MONFERRER 1B però del curs 2011/2012

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.