dilluns, 24 de setembre del 2012

BREU: créixer (1r d'ESO B)

Els canvis són inevitables i viure és créixer.
La proposta d'aquesta setmana us fa reflexionar sobre la personeta que éreu abans i la comenceu a ser ara.
A continuació una de les mostres:

Jo em considero una persona que vaig canviant de mica en mica, no faig canvis constants, però amb el pas del temps creixo i canvio, com tothom, o això és el que crec.
De petita era molt trapella i parlava molt, sempre, a totes hores. Ara de vegades estic activa o nerviosa, però em calmo amb facilitat. Els meus pares, al ser trapella, em deien bitxo o bitxet, però ara alguns cops m’ho segueixen dient, però ja no m’agrada gens, perquè penso que em tornen a tractar com un bebè.
Abans m’agradava fer activitats amb nens, com jugar a futbol, a cromos, a gogos, i ara he deixat això de banda, i al pati prefereixo estar amb les meves amigues i algun amic, parlant de qualsevol cosa.
Fa uns anys, tenia el cabell molt més ros, llis i curt, tenia els ulls verds marronosos, i era baixeta. Ara, en canvi, se m’ha enfosquit el color de cabell, el tinc ondulat i una mica llarg. Els ulls, els segueixo tenint verds marronosos, i ara, lògicament, sóc bastant més alta.
Abans els meus pares no em tractaven com una nena responsable, perquè efectivament no ho era, però poc a poc m’he anat responsabilitzant de coses, i els meus pares ja em donen responsabilitats.
A mi mai m’ha agradat la xocolata, de cap tipus, és un dels pocs menjars que no m’agrada ni m’han agradat mai, juntament amb el ketchup, les bledes, els espinacs, i alguns més.
Ara hi ha coses que penso diferent de quan era petita, o que apart de que ho pensi, ho són. De petita pensava que la meva  família sempre seria feliç que estaríem sempre junts i que mai em separaria d’ells, mai m ‘aniria de casa.. Però les coses canvien, per desgràcia els meus pares fa uns anys que es van separar, i ja he perdut la oportunitat d'estar tots junts, ja sé que quan tingui una edat em tocarà marxar de casa, i hi ha vegades que ho desitjo molt, anar-me'n, ser lliure.
Ja no tinc més coses a explicar sobre com era i com sóc, això és tot.

                                                                  Mar Balseiro 1r d'ESO B

13 comentaris:

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.