dissabte, 5 de gener del 2013

Breu: el dolor


Estic anguniosa i amb molt de dolor, t’he vist patir i t’he vist morir. He sentit tant de dol que ningú em fa sentir bé i et necessito al meu costat, però no hi ets físicament; ets com l’aire i no com un ocell sortit del niu ...
-Ets aquí?
-Sí sóc al teu costat no et preocupis
-Saps que et necessito. Per què te'n vas anar?
-La vida és el cercle educatiu que ha creat la natura perquè aprenguem i sapiguem la importància de l´existència i mai ens donem per vençuts . Me'n he anat perquè la vida com a persona ha acabat i ara sóc en un altre lloc on no tinc cap preocupació; que veig als meus pares i puc conèixer a gent
-Però .... jo no et puc veure
-Si creus que hi sóc veuràs com aconseguiràs poder-me veure, si ho vols, pots
-Et trobo a faltar i sento dolor quan penso en tu.
-No n'has de sentir perquè has de saber que el món és ple de complicacions i reptes a superar ; i cada cop que et passi aquest tipus de coses no et pots posar així. Jo també trobo a faltar. Però crec que des de el cel us puc ajudar i acompanyar-vos a tot arreu.T’estimo
-I jo,  des de la teva mort no he tornat a ser la mateixa, he canviat tant! m’he fet gran i he madurat. Reso i desitjo que estiguis amb mi a cada instant i a cada cosa que faig, a cada baralla, a cada plor, a cada il·lusió, a cada somriure, a cada petó . Que et pugui sentir dins meu.
-Recorda, la vida és el camí que et porta a aprendre, a estimar, a sentir ... i sobretot a saber valorar cada instant d'aquest camí llarg o curt.
Saber és estimar. Saber és enyorar. Saber és voler. Saber és poder i no rendir-te mai.
No ploris estic amb tu encara que no em vegis, em pots sentir si hi confies. 
                                                               Mar Subirats 1r d'ESO A

6 comentaris:

  1. Mar m'encanta el teu text és fantàstic.
    M'agrada molt com escrius.
    Felicitats Mar!

    Laia Castillo

    ResponElimina
  2. Saber, també és saber. I tu saps. Saps escriure súper bé, tens molt de talent escribin Mar, enserio. Ho he llegit i m'ha encantat. Ho he sentit. M'ha arribat.He entés tot el que escrius perfectament, els teus sentiments.. Mar moltes felicitats, Ánims guapa.

    Mar Balseiro

    ResponElimina
  3. Molt bonic, Mar.

    Guillem Corominas

    ResponElimina
  4. M'ha encantat, Mar! Enganxa des del primer moment, un breu profund i que fa pensar. M'agrada molt com escrius, segueix així!!! :D
    Una admiradora teva de 4t d'ESO.
    (No et conec encara, però aquest text ja em diu molt de tu).

    ResponElimina
  5. Mar el text que has fet és preciós fer té part de realitat i una altra part de ficció i aixó no tothom ho pot relacionar en un mateix text .
    Felicitats !!!
    Berta

    ResponElimina
  6. Mar m'ha agradat molt el teu text felicitats !!!

    Helena Fornier

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.