dissabte, 20 d’abril del 2013

El que he sentit per tu



Recordo quan em vaig enamorar
De la teva bellesa endimoniada.
Quan et sentia parlar
Amb aquella veu tant desitjada.
El teu cos seductor,
Els teus ulls brillants,
Em fan recordar-te a cada instant.
Encara que va ser el teu somriure encisador.
Se’t podria comparar amb un diamant,
Perquè mai perds el teu encant.

T’estimava tant com t’estimo ara,
Però no em vaig atrevir a parlar-te
Sí a somiar-te
Sí a desitjar-te
Que beneit!! Sempre t’he tingut tant a prop
I no m’he atrevit a dirigir-te la paraula,
Només mirar-te per mi és un gran honor.

Ara ho proclamo:
Estic boig per tu!!!

Iker Pérez 1r d'ESO A

7 comentaris:

  1. Ho has fet molt bé Iker, el alumne supere al mestre, eh, Marina ; )

    Albert López Pol

    ResponElimina
  2. Preciós Iker, m'ha agradat molt :)

    Paula 1r A

    ResponElimina
  3. És molt bonic :) preciosisim està molt ben fet !!!!

    Mar.S 1r A

    ResponElimina
  4. Es que un Iker és molt molt massa Iker ...
    Encara que potser no sap que la Marina ho ha penjat a al blog ...

    Albert López

    ResponElimina
  5. Moltes Gràcies nois!!!! Els vostres també estaven molt bé ;)

    Iker Pérez

    ResponElimina
  6. És preciós! M'encanta!!

    Laia Castillo

    ResponElimina
  7. Iker, només puc dir dues paraules:
    OLE TUUU!!
    Oriol

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.