dimecres, 30 d’octubre del 2013

Fer el bé (1r B)

Aquest anunci tailandès ens permet reflexionar sobre un tema cabdal de la història de la humanitat: la idea del bé i les bones accions. 
Un dels protagonistes, de manera altruista, ajuda al nen quan està en una situació límit. Aquesta acció és recompensada 30 anys després.



Fes una reflexió escrita entorn aquesta idea. 
Fer-te algunes preguntes et pot ajudar a pensar-hi.
- Creus què és una història versemblant?
- Si fas el bé, això et retorna?
- Coneixes altres històries que ens demostrin la bondat dels humans?
- Per què creieu que hi ha persones egoistes i d'altres generoses amb els altres?

I aquesta és la interessant reflexió d'un dels vostres companys, l'Alejandro
Jo crec que és molt important que tots ens ajudem ja que no tothom té la sort que tenim nosaltres de poder menjar cada dia i tindre un lloc on poder estar i viure feliçment. A més a més també crec que és important ajudar als més necessitats ja que potser en un futur seràs tu qui estiguis passant per aquest mal moment i també els hi agrairies molt que t'ajudessin.
Des del meu punt de vista la millor manera d'ajudar a la gent necessitada és donant-los menjar per mitjà de bancs d'aliments, ja que aquests s'encarreguen de distribuir bé tot el menjar. Jo crec que és el menjar el millor que es pot donar perquè es la principal cosa que necessitem els éssers humans per sobreviure.
Finalment jo crec que si fas el bé potser no et retorna materialment però et quedes amb la bona sensació d’haver ajudat a algú que realment ho necessita.
                                                           Alejandro Gálvez 1r d'ESO B

8 comentaris:

  1. Quin video més boinc Marina. Crec que la gent que fa el bé pels demes els i es suficient la recompensa de saber que estan ajudant peró avegades poden passar coses tan boniques com la d'aquest video.

    Estel Millán

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt. Però no entenc una cosa Marina, el metge és el nen del principi?

    Mario Fornaguera

    ResponElimina
  3. M'agrada molt el video :) La gent s'ha de adonar que lo millor es fer el bé :D

    ResponElimina
  4. A mi fins i tot m'ha fet plorar!!! :=)

    Valiusha guillén

    ResponElimina
  5. M'encanta el video Marina. Has escollit bé.

    Sara Avilés

    ResponElimina
  6. La reflexió es molt certa i el vídeo us el recomano amb una Caixa de kleenex!!!!!!

    Marta Carrasacal

    ResponElimina
  7. El video és molt bonic, i jo crec que falten persones tan amables al mon

    Mario Calvo

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.