dilluns, 6 de gener del 2014

Estimats reis d'Orient...

Estimats Reis Mags, aquest any m'agradaria que em revisquéssiu una persona molt important que hi havia al món per a mi, el meu avi. Era la persona que més m'estimava del món sencer, i una tràgica nit del 4 de febrer del 2011 va morir al llit de l'hospital de Sant Pau. Tothom se'l estimava molt. Era molt amable . Jo el trobo a faltar molt, i tots els seus coneguts també.
També m'agradaria demanar que la gent que té menys recursos, pogués passar un bon Nadal, una festa que tothom té dret a passar amb amics, fer-se regals i estar amb la família.
La gent, moltes vegades, no decideix el seu futur, però ningú no es mereix no poder passar una gran època de l'any sense la seva família, amics i haver-la de passar al carrer. 
Aquests són els meus desitjos d'aquest any, i m'agradaria molt que els poguéssiu complir.
Fins aviat                                                                            
                                                                Mario Calvo 1r d'ESO B



Benvolguts reis, per Nadal m'agradaria tenir aquestes cinc coses:

1.Que cap nen del món es quedi sense regals, demano això perquè hi ha molta
gent que no en té, o té molts pocs diners i s'han de preocupar més per comprar menjar que per comprar regals als nens.  I això es molt trist perquè els nens perden l' esperit del Nadal.

2.Que hi hagi pau en el món perquè així no hi hagin conflictes ni guerres estúpides que fan que molta gent mori i l'únic que fan es matar-se a ells mateixos.

3.Que no hi hagi distincions en aquest món tan injust per las persones que per ser d'un altre raça els critiquen i els tracten com si no fossin humans i la gent que fa això s'oblida que tots som persones amb els mateixos drets.

4.Hi ha molta gent que ha perdut a persones molt importants i per això desitjo que totes les persones que han perdut algú  puguin tornar amb elles.

5.Que Catalunya sigui independent!!!!!!!!!

                                                               Cristian Salazar 1r d'ESO A

16 comentaris:

  1. Trobo que els dos están molt treballats, m'han agradat molt i estic molt d'acord amb el numero 1 del cristian "Que cap nen es quedi sense regals"

    Carlota Farré

    ResponElimina
  2. A mi em semblen totes dues cartes molt bones, com ha dit la Carlota, estan molt treballades, i tots els desitjos que han formulat són molt bonics.

    Hèctor Millán

    ResponElimina
  3. M'agraden molt els dos!!! Están molt treballats i tenen desitjos molt purs.

    Alejandro Gálvez.

    ResponElimina
  4. Espero que el vostres desitjos es facin realitat! Són precioses.
    Anaïs Alandí

    ResponElimina
  5. totes dues són molt maques !! tots podem cumplir els nostres somnis !

    ResponElimina
    Respostes
    1. perdo no em vaig donar compte de que tenia posat el meu perfil

      Elimina
  6. M'encanten els dos escrits, Mario sento molt la perdua del teu avi.
    Espero que tots els desitjos es compleixin.

    Cora Bao

    ResponElimina
  7. M'han agradat molt les dues, estan molt ben relatades i són desitjos molt macos, Mario com ha dit la Cora, també em sap molt de greu.

    Aitor Ruiz

    ResponElimina
  8. Per mi estan molt ben escrites i les dues són molt maques. Cristian, m'encanta el teu 5è punt !!! I Mario, espero que el teu desitg es faci realitat !!!

    Biel Aragonès

    ResponElimina
  9. Són molt maques les dues!!! M'agraden molt els vostres desitjos i espero que es facin realitat!!!
    Maria Pifarré

    ResponElimina
  10. Que boniques. La veritat es que s'ho han currat molt !!!!!!!!
    Marta Carrascal

    ResponElimina
  11. M'han agradat molt les dues cartes! Són molt boniques. Espero que algun dels vostres desitjos s'hagi complert aquest Nadal.

    ResponElimina
  12. Moltes gràcies a tothom pels ànims, i felicitats al Cristian per la seva carta, és molt bonica i sentimental, a mi m'han agradat sobre tot els punts 2 i 3

    Mario Calvo

    ResponElimina
  13. Són molt originals totes dues. M'han els desitjos que heu demanat i jo ,espero que es facin realitat....!
    Sara Avilés

    ResponElimina
  14. Tots endavant amb el seus desitjos,quines cartes més boniques,de veritat!

    Patricia Cortés

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.