dilluns, 21 de setembre del 2015

Benvinguts alumnes del curs 2015-16

Benvinguts nous alumnes de 1r d'ESO a la nostra plataforma educativa. A través del blog compartiré recursos, reflexions, escrits, propostes i idees lluminoses que podran fer l'assignatura més interessant, dinàmica i transversal.
Però un bloc sense la vostra participació és com una ciutat sense ànima, sense persones que l'habitin i li donin vida i color. Com la proposta audiovisual que ens fa NNtonio Rodríguez mostrant-nos una Barcelona deshabitada.



I la primera pregunta de la temporada és....
- Què heu llegit aquest estiu?

34 comentaris:

  1. Aquest estiu he llegit un llibre que es diu luna nueva de la saga de crepúsculo també he llegit varias revistes i un libre de recetes de l' Alma Obregon i he comensat a llegir un de moda

    Aina P. B.

    ResponElimina
  2. Aquest estiu e llegit insurent es d'una col·leccio que te tres llibres insurgent,divergent i lleial us els recomano



    Dani Rosello

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dani, revis l'ortografia i publica'l de nou, siusplau.
      Pistes: Verb HAVER (HE) i títols amb majúscules la primera
      Et falten TOTS els accents

      Gràcies

      Elimina
  3. Aquest estiu he llegit un llibre que es diu after de l'esctiptora Anna Todd , de l'editorial Planeta .Us el recomano,encara que és una mica llarg té 572 pàgines.

    Marina M

    ResponElimina
  4. aquest estiu he llegit el ultim llibre de la saga after(4) ho recomano pero nomes a les noies.Despres vaig començar a llegir Ciutats de Paper, Bon dia princesa i amb vaig descargar una app al mobil(wattpad) que puc llegir tot tipus de noveles i me llegit unes 2 noveles.
    Ara estic llegit No esta escrit sota les estrelles i una novela per la applicacio.

    -Judit

    ResponElimina
  5. Jo aquest estiu he llegit un llibre de l'autora Katherine Pancol que es diu " Els ulls grocs dels cocodrils" aquesta és una història molt maca, que ha passat en la vida real. A més ens fa reflexionar a les persones com no ens hem d'aprofitar de les persones que tenim al notre voltant.ja que elles ens estimen
    Jo de veritat que el recomano per llegir-lo.
    -Ángela

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Àngela, recorda que ho publiquem des d'un compte anònim.
      Gràcies

      Elimina
  6. Jo aquest estiu he llegit un llibre de l'autora Liz pichon que és diu TOM GATES , i m'he llegit un altre de l'autor Isaac Asimov que és diu Sueños de robot i ara m'estic llegint una col·lecció que també és del Isaac Asimov : Parla del futur i de que els humans d'aquell planeta estan construint robots per construir coses i tot això...

    Miquel

    ResponElimina
  7. Jo aquest estiu he llegit el Principito, ho recomano es molt bonic també m´he el diari d´una penjada que es molt interesant i ara m´estic llegint el llibre el primer llibre de After

    Paula

    ResponElimina
  8. Jo aquest estiu he llegit A L'ALTRE EXTREM DE LA TERRA .L'ha escrit Philippe Nessman .Està molt divertit i el protagonista viurà una gran aventura .


    Adrià

    ResponElimina
  9. Aquest estiu m'he llegit 11 llibres: After 2, After 3, After 4 (autora, Anna Todd), La Historia Interminable (autor, Michael Ende), La bruja de las llamas (Tea Stilton), La bruja de los sonidos (Tea Stilton), Los juegos del hambre, En llamas (Suzanne Collins), y Diario de una Friki 1, 2, 3 (Anna Cammany).
    Els recomano tots, però sobretot destaco els següents llibres:
    -La historia Interminable (llibre d'aventures i fantasia)
    -Tots els llibres d'After (el llibre el recomano més per les noies)
    -Los juegos del hambre (llibre ciència ficció)


    Càrol Tomé

    ResponElimina
  10. Aquest estiu m´he llegit: Insurgent i Lleial (de la saga de Divergent) de Veronica Roth, Ciudades de papel i Bajo la misma estrella de John Green i tota la saga del Corredor del Laberinto ( El corredor del Laberinto, Las pruebas, La cura mortal i el Destello) de James Dashner.


    Mar Guasch.

    ResponElimina
  11. Jo aquest estiu m'he llegit:After 3 (autora ,Anna Todd),Diari d'una penjada 6,Diari d'una penjada 7 (autora,Rachel Renée Russell) i Ciudades de papel.També he estat llegint a treves d'una aplicació (que es diu Wattpad) diferents tipus de noveles.Ara m'estic llegint After 4.

    Natàlia Serarols

    ResponElimina
  12. Jo aquest estiu m´he llegit:El poder de la llum (de la col·lecció de Fairy Oak),Diari d´ una penjada 1,Diari d´una penjada 2 i Diari d´ una penjada 3.Us recomano aquests llibres perquè són molt divertits, creatius i porten molta imaginació.

    Júlia Pinós

    ResponElimina
  13. Jo aquest estiu he llegit el llibre: Buenos dies princesa (en castellà) de l'autor Blue Jeans (en realitat és diu: Francisco de Paula
    Fernández) i no em va donar temps de llegir-me el segon: No somriguis que m'enamoro (en català) però me'l estic llegint ara.
    Si us agraden les histories d'adolescents aquest és el vostre llibre. :)

    Abril Rivera

    ResponElimina
  14. Hola Marina jo he llegit un cinc llibres, el primer va ser Lladres en el fòrum de Caroline Lawrence, després amb vaig llegir Divergent de Veronica Roth, després i aquest llibre tel recomano es mol interessant Sota el blau de Walt Whitman, també amb vaig llegir El setè fill de Joseph Delaney, i per a últim El diari de Charlie Small el numero set però no he trobat el autor ho sento.

    Lucía García
    1r A ESO

    ResponElimina
  15. Jo m'he llegit dos llibres un amb anglès que es diu The lost world el autor no l'he pogut trobar i el de francès que es diu Émilie et le crayon magique de Henriette Bichonnier.

    Iris

    ResponElimina
  16. Jo m´he llegit un llibre en català que es diu zona zombi.Un llibre bastant interessant us al recomano a tots que els hi agrada la acció.
    (I els zombis tambe clar els zombis)

    Pau Bravo

    ResponElimina
  17. Hola,sento per haver tardat tant en respondre.
    Jo aquest estiu m'he llegit un llibre de futbol en català sobre un torneig que es diu futbolíssims.Els hi recomano a tots els futboleros de 1er d'eso

    Marc Benages 1er eso A

    ResponElimina
  18. Aquest estiu, m'he llegit un llibre que es diu ''L'illa dels simiots'' per Òscar Sardà, és un llibre d'aventura i misteri. Us ho recomano a tots, segur que os agrada :D

    Sara Farrag
    1r ESO A

    ResponElimina
  19. Aquest estiu m'he llegit el diari d'una friki amb català i també el llibre de divergente amb Castella ,
    i un munt de revistes de moda!!






    EROLA Fernández

    1r d'ESO A

    ResponElimina
  20. Aquest estiu a part de llegir moltíssimes revistes de moda, m'he llegit gil oline que a totes les nenes de 1r d'ESO que li agradi el romanticisme, aventura etc....... el recomano

    Carla Arroyo 1 ESO

    ResponElimina
  21. Jo, aquestes vacances d'estiu m'he llegit dos llibres molt interessants que us recomano:
    -EL DIARI D'UNA PENJADA (EN CATALÀ)
    -BANDA DE ZOE,ZOE LOVE NY(EN CATELLÀ)

    Paula Asensio
    1r ESO A

    ResponElimina
  22. Aquestes vacances he llegit dos llibres:
    -LA PENYA DELS TIGRES:COMVA DESAPARÈIXER EL 6è A?
    -DIARI DE GREG 8

    FERRAN GONZALEZ
    1r ESO A

    ResponElimina
  23. Jo aquest estiu he llegit dos llibres:
    -DIARI DEL GREG 7
    -DIARI D'UNA PENJADA 6
    I un munt de revistes

    Andrea Muñoz
    1r d'ESO A

    ResponElimina
  24. Aquest estiu he llegit un conte d'aventures que es diu La piràmide vermella, d'en Rick Riordan... és tirant a curtet (500 pàgines :-) )


    Àlex Rosell 1r d´ESO A

    ResponElimina
  25. Aquest estiu he llegit el llibre de Geronimo Stilton Sete viatje al regne de la fantasia.
    Es tracte de un ratolí que el criden per anar al Regne de la Fantasia
    a protegir-lo de un mag malvat que es vol apoderar de ell. Ho recomano molt per què també porta diferents olors i és molt chulo.



    Alejandro Fernàndez
    1r d’ESO A

    ResponElimina
  26. Jo aquest estiu he llegit històries ha través d'una aplicació del mòbil gratis... Hem vaig començar un llibre a l'estiu i ara quan ferm aquelles agradables estonetes de lectura aprofito i el segueixo llegint .Sempre m'ha agradat molt llegir!

    ~Carla Gironella

    ResponElimina
  27. Aquest estiu he llegit el diari del greg 7 i els jocs de la fam 1

    Anna Méndez 1er ESO B

    ResponElimina
  28. Aquest estiu he llegit un llibre que es diu:"Que le diría a mi yo pequeño" de Luzu y Lana

    -Marc Fleta 1r d'ESO A

    ResponElimina
  29. Aquest estiu he llegit un llibre que es diu Onada de calor,de Richard Castle i "Sherloch Holmes i los irregulares de Baker Street" de Tracy Mack i Micheal Cintin
    Pau Martí 1r ESO B

    ResponElimina
  30. aquest estiu he llegit el corredor del laberinto hus el recomano es molt interesant a més a més si hus agrada el llibre podeu veure la película

    Nora Salvans 1r eso b

    ResponElimina
  31. Aquest estiu he llegit el diari d´una friki 1,2 i 3

    Ariadna 1r E.S.O.

    ResponElimina
  32. Sento el retràs, però jo aquest estiu he llegit el diari de Greg 4 "Quina calda" i ara m'estic llegint "AVI CIUDAT DE HUÉRFANOS" de la biblioteca de la classe.


    Eloy López Pol 1B ESO

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.