dijous, 19 d’abril del 2012

Buscant la millor cançó d'amor en català

Tradicionalment, des del S.XV, la diada de Sant Jordi és el dia dels enamorats a Catalunya.
Al costum de regalar una rosa roja, se li va afegir el de regalat també un llibre, des que se'l va fer coincidir amb el  Dia Internacional del Llibre que commemora la mort de Miguel de Cervantes i William Shakespeare.
Avui, des del LECTURES I ESCRITS, vull plantejar-vos una enquesta per saber quina és per vosaltres la millor cançó d'amor en català dels últims temps
La llista proposada és aquesta:
- Boig per tu, Sau
- Sense tu, Terapia de shock
- Princesa, Vuit
- Tots els botons, Beth
- Je t'aime, Anna Roig i l'ombra de ton chien
- T'estimo molt, Lax n'Busto
- El far del sud, Sopa de cabra
- Quan et sentis de marbre, Gossos
- Al mar, Manel
- El teu amor, Dusminguet

13 comentaris:

  1. Sens dubte "t'estimo molt"
    Albert Gómez

    ResponElimina
    Respostes
    1. es segon lloc el far del sud i en 3r boig per tu

      Albert Gómez

      Elimina
  2. Jo triaria en primer lloc boig per tu de Sau. En segon lloc triaria princesa dels Vuit i en tercer lloc, a la mateixa posició, sense tu i t'estimo molt.

    Roger Cabot

    ResponElimina
  3. Marina m'han agradat molt les cançons que has triat, són molt maques. A mi m'agrada la de sense tu i el mar.

    Arnau

    ResponElimina
  4. en primer lloc sense tu, en segon boig per tu i en tercer el mar

    ResponElimina
  5. en primer lloc sense tu, en segon boig per tu i en tercer el mar

    Arnau

    ResponElimina
  6. A mi em costa molt el tema d'escollir només tres cançons... són totes molt maques i bones!! Però com que ja les ke escollit: en primer lloc: T'estimo molt, en segon lloc i iguals princesa dels vuit i sense tu de Teràpia de Shock, i en tercer lloc; Al mar dels Manel (perquè totes les seves cançons són molt bones).

    Mònica

    ResponElimina
  7. En primer lloc boig per tu de Sau,en segon lloc t'estimo molt i tercer lloc el far del sud

    ResponElimina
  8. Hola Marina, sóc la Júlia i la a diferència dels demes jo tinc la meva tria molt clara:

    1r: Boig per tu (Sau)
    2n: T'estimo molt (Lax'n'busto)
    3r: El far del sud (Sopa de cabra)

    ResponElimina
  9. la meva tria ha sigut:
    1. boig per tu
    2. t'estimo molt
    3. sense tu i el far del sud
    Sofia Soto 1r ESO B.

    ResponElimina
  10. bona tarda marina aquesta es la meva opinió de les cançons:
    1.Tots els botons
    2.Boig per tu
    3.T'estimo molt

    ALBA.MONFERRER.BLESA

    ResponElimina
  11. 1 Boig per tu, Sau
    2 Sense tu, Teràpia de shoc
    3 T'estimo molt, Lax n'Busto
    jordi Calvet costa

    ResponElimina
  12. Bona tarda a tots sóc l'Ènia i la meva tria és:
    1r. Tots els botons (Beth)
    2n. T'estimo molt (Lax n'Busto)
    3r. Boig per tu (Sau)

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.