dijous, 13 de novembre del 2014

La piscina ( o les coses no són el que semblen) 1r ESO A

Ja ho diuen que les coses no sempre són el que semblen, i que les aparences poden enganyar.


 
La proposta creativa d'avui, per les brillants ments de 1r A, és la d'intentar crear una història amb un final inesperat, un gir en la trama que pugui sorprendre el lector.
L'haureu d'entregar impresa el dia del control

Endavant! I com deia, suposadament, Picasso; si vénen les muses, que em trobin treballant!

4 comentaris:

  1. Jajajajaja, m'encantan els videos que ens mostres, ho he disfrutat molt, sobretot a classe. Moltes gràcies!


    Karelys Zhen (1er d'ESO A)

    ResponElimina
  2. jajajjaja quina gracia, molt bo!!

    Francesc Sànchez 1ESOB

    ResponElimina
  3. Quan ho vas ensenyar hem vaig quedar sense paraules, no m'ho esperava. Marina la redació ha de ser d'una pàgina?

    Clara Laviós
    1 Eso A

    ResponElimina
  4. És molt divertit, ja em diràs on trobes aquests vídeos, perquè m'agraden molt.

    Sergi Lupón (1ESO B)

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.