dimarts, 31 de gener del 2012

Adjectius (1r A)

Quina és la teva proposta?

19 comentaris:

  1. Els meus adjectius són :
    -Orgullós
    -Majestuós
    -Educat

    Roger Lizaur

    ResponElimina
  2. Els meus adjectius són:
    -Ansiós
    -Perfeccionista
    -Rutinari

    Mateu Busquets

    ResponElimina
  3. Hola, sóc l'Albert Gómez, i els adjectius que he triat són:
    -Ufanós
    -distintiu
    -afable

    ResponElimina
  4. Els meus adjectius són:
    -Benèvol
    -Sincer
    -Empàtic

    Alexandra Rodriguez

    ResponElimina
  5. Els meus adjectius són aquests:
    -Carinyós
    -Racista
    -Seré

    Júlia Filella

    ResponElimina
  6. Hola sóc el Valenti Ubach i els meus adjectius són aquests:
    -extrovertit
    -pasimista
    -culta

    ResponElimina
  7. Hola, els adjectius que he triat són:
    - Esquerp
    - Humil
    - Agosarat

    Laia Ametller

    ResponElimina
  8. Hola, els meus adjectius són:
    -Escandalós.
    -Modest.
    -Interessant.

    Andrea de Olañeta.

    ResponElimina
  9. Hola sóc la Mònica i els adjectius que he triat són:
    -Creatiu
    -Grotesc
    -Insegur

    ResponElimina
  10. Hola, els meus adjectius són:
    -Obsessiu
    -Excèntric
    -Ambiciós

    Laia Pérez

    ResponElimina
  11. Pau Baquero Cabezas
    hola els meus adjectius són:
    -Introvertit
    -Fiable
    -Inculte

    ResponElimina
  12. Alba Monferrer Blesa
    els meus adjectius són:
    -Timid
    -Agrait
    -Al·legre

    ResponElimina
  13. Max Suñé Bonet
    els meus adjectius són:
    -Confiat
    -Treballador
    -Observador

    ResponElimina
  14. Hola sóc el Gandhy Garcia
    i els meus adjectius són:
    -antipatic
    -Deixat
    -Entremaliat

    ResponElimina
  15. Hola sóc el Roger Cabot i les meves propostes són:
    -Superficial
    -Neguitòs
    -Insociable

    ResponElimina
  16. Inepte
    Competent
    Jocós
    Sóc el Sr.Rau(Josep Rau)

    ResponElimina
  17. Els meus adjectius son:
    imaginatiu
    fals
    valent
    Soc el Lucas Pinilla

    ResponElimina
  18. Els meus adjectius son graciós aventurer i animat.Soc el Raul Salmerón.

    ResponElimina
  19. Hola, les meves propostes són:
    - Egosentric
    - Optimista
    - Innocent

    Ènia Prat

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.