dijous, 2 de febrer del 2012

La descripció física i psicològica II

És una noia jove, d’aparença pobra i d’origen afganès. Duu un nicab al cap, d’un color marronós i trencat, que li cobreix uns cabells negres com el carbó. Té uns ulls verd clars i una mirada molt intensa que et transmet por i tristesa. El seu rostre està apagat  i ens demostra que s’està amagant, que està fugint del seu país per una guerra o per les pèssimes condicions de vida.
                                                               Júlia Filella 1r A

7 comentaris:

  1. Molt bona descripció, Júlia, i més tenint en compte que la imatge, almenys per a mi, és realment difícil de descriure. Jo hauria necessitat línies i línies per escriure el que tu has pogut fer en poc espai, i crec que els textos curts i bons són els millors. Jo m'hauria centrat més en la mirada de la noia, per això, que crec que és el que fa la foto més inquietant, i li hauria posat més èmfasi en el que aquesta expressa. Precisament per això m'encanta el teu escrit, bona feina!
    Irene 3A

    ResponElimina
  2. Júlia encara no entenc perquè a classe deies que no t'agradava del tot la teva descripció, a mi em sembla que el vocabulari, l'expressió, la teva gran obserbació... són perfectes. M'ha agradat molt, gran descripció!!!
    Ah, i gran imatge Marina!!!

    Laia Ametller 1r ESO A

    ResponElimina
  3. Júlia , m'ha encantat , crec que has fet servir les paraules perfectes per a definirla , realment és una imatge complicada de descriure ja que hi ha moltíssimes coses importants sobre la noia , però crec que ha estat una descripció genial! Felicitats!

    ResponElimina
  4. Estic molt d'acord amb la Laia Ametller. Júlia, la teva descripció està molt ben escrita, plantejada, és nota que vas seguir els passos del power point que va penjar la Marina, a més no sé perquè et capficaves amb el tema del vocabulari, està molt ric i hi ha poca gent que l'utilitzaria així. M'ha agradat molt el text i a mi, personalment, és el que trobava més inquietant i impactant (sobretot els ulls de la noia).

    Mònica Fort 1r ESO A

    ResponElimina
    Respostes
    1. Felicitats Júlia, és ben cert que és un gran text. Peró jo crec que a l'hora d'exposar-lo et va faltar la confiança en tu mateixa, ja que deies que no t'acabava d'agradar la teva descripció. Doncs la veritat és que estaves ben equivocada perqué el vocabulari és molt culte i a més et vas informar sobre la imatge i per tant l'escrit és molt més encertat. En poques paraules-Un gran text-.

      Laia Pérez

      Elimina
  5. Júlia, m'ha encantat!, nosaltres l'any passat també vam fer aquesta descripció, i si no m'equivoco també era d'aquesta imatge, i s'ha de dir que la meva redacció comparada amb la teva, se'm queda molt abaix. Fas servir expressions, sobretot la frase final que dius, que poden atreure molts temes a debatre i que són molt interessants. En fi moltes felicitats!!, i m'ha encantat.

    Xènia 2n d'ESO A

    ResponElimina
  6. Està molt ben escrit Júlia, m'ha encantat.
    Arnau

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.