dilluns, 29 d’octubre del 2012

Love is in the air



Estimada Ana.
T'escric perquè te'n adonis que encara et recordo, i molt. Sé que a tu potser no t'interessa, però vull que sàpigues que a mi sí.
Em van agradar molt aquells dies, encara que van ser pocs. Quan et vaig veure amb aquell noi, la primera reacció va ser portar-me com un nen petit, vaig sentir molta ira i estava molt gelós. Però amb el pas del temps, vaig comprendre que va ser una pèrdua de temps. 
Ara t'estaràs preguntant com he trobat el teu correu, no? Doncs, vaig fer de tot, vaig buscar per tot arreu fins que al final vaig preguntar a l'agència de mudances. 
Sé que amb lo preciosa que ets, tindràs "novio", fins i tot estiguis promesa. Però t'escric única i exclusivament perquè sàpigues que pots confiar amb mi. Espero que encara no recordis quan em vaig comportar com un idiota. Pensa-ho i fins i tot, si vols escriu-me. La meva adreça és: BlikxAna@gmail.com. No li donis importància al correu, no volia captar la teva atenció.

                               Blik, 28-4-2024. París, la ciutat de l'amor.

                                                                   Guillem Coromines 1r ESO B

18 comentaris:

  1. Pf.. és súper maca aquesta carta!! Guillem no pensava que erats tan.. "romàntic". Total, que m'ha encantat la carta ;)

    Mar Balseiro

    ResponElimina
  2. Hola Guillem ,sóc la Lara de 3r ESO B , he llegit el teu escrit i dir-te que et felicito pel treball que has realitzat.

    FELICITATS!! continua així :)

    Lara

    ResponElimina
  3. M'agrada molt el teu escrit. M'ha fet molta gràcia el correu es original. Segurament hauria passat això ja que ell l'estimava i li agradava estar amb ella però quan a vist que tenia "novio" ell es va posar gelós.
    M'agrada molt continua així!!! :)
    Diana Younes 3 ESO b

    ResponElimina
  4. Felicitats Guillem m'ha encantat la carta , me l'he llegit més d'un cop per lo maca que és.

    Nathan Amelibia Oliveira
    1r ESO b

    ResponElimina
  5. Molt bé Guillem m'encanta la teva carta ha digut molt maca.
    Et felicito!

    Laia Castillo
    1r ESO A

    ResponElimina
  6. Està molt bè
    FELICITAATS

    Mar.S 1r A

    ResponElimina
  7. Guillem a mí em costa saber si una carta o narració està bé, però et dic que m'ha agradat molt. Et mereixies que te la publiquèssin.
    Felicitats!!!

    Guillem Bermejo 1ESO A

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aah però és que precisament la gràcia està en que mai hi ha una redacció que està bé per a tothom. Què vol dir "bé"? Per a cadascú pot significar una cosa diferent, aquí està el secret. Si a tu t'ha agradat, no dubtis en dir que està bé per molt que d'altres et portin la contrària.
      A mi també m'ha agradat la redacció Guillem!
      Irene 4t A.

      Elimina
  8. Bufff això és massa ,no pensava que arribaria a fer una cosa d'aquestas...

    ResponElimina
  9. Guillem es molt bonica!!! a mi m'ha encantat et felicito per la bona feina ;)


    MARTA PALOMERO

    ResponElimina
  10. Es molt maca, m'agrada molt et felicito no esperava aquest racó de tu

    laia meca

    ResponElimina
  11. A mi també m'ha agradat molt la teva carta d'amor. Molt bona feina!!

    Paula
    1r Eso A

    ResponElimina
  12. Guillem, la carta d'amor
    està molt ben feta, FELICITATS! ;)

    CLÀUDIA RAU

    ResponElimina
  13. esta molt bé !!!

    JOrdi Gusart
    1er eso B

    ResponElimina
  14. El trobo un text molt ben treballat i m'agradat molt l'estil de carta que ha utilitzat. Moltes felicitats !!!

    Alejandro Gálvez

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.