dimarts, 19 d’abril del 2016

Estima en català

Tradicionalment, des del S.XV, la diada de Sant Jordi és el dia dels enamorats a Catalunya.
Al costum de regalar una rosa roja, se li va afegir el de regalat també un llibre, des que se'l va fer coincidir amb el  Dia Internacional del Llibre que commemora la mort de Miguel de Cervantes i William Shakespeare.

Avui, des del LECTURES I ESCRITS, vull plantejar-vos una enquesta per saber quina és per vosaltres la millor cançó d'amor en català dels últims temps. La trobareu a la part superior dreta.
També podeu proposar altres cançons d'amor en català a comentaris.
Endavant, buscadors de melodies!


La llista proposada és aquesta:
Boig per tu, Sau
- Sense tu, Terapia de shock
Princesa, Vuit
Tots els botons, Beth
- Je t'aime, Anna Roig i l'ombra de ton chien
T'estimo molt, Lax n'Busto
- Vull estar amb tu, Els Catarres
Quan et sentis de marbre, Gossos
Al mar, Manel
El teu amor, Dusminguet

9 comentaris:

  1. Molt bona iniciativa Marina! Personalment la que més m'agrada és T'estimo molt de Lax n'Busto.

    Francesc Sànchez 2n ESO B

    ResponElimina
  2. Hola Marina, m'ha costat una mica decidir una cançó perquè totes m'han agradat molt però al final m'he decidit
    M'ha agradat molt això de l'enquesta

    Nora Salvans

    ResponElimina
  3. Bona tarda Marina, sense dubte les que més m'agraden són: Boig per tu i la de Sense tu.

    Marina Martínez Gil 1r ESO B

    ResponElimina
  4. Bona tarda Marina, las cançons que mes m'agraden són la de vull estar amb tu i sense tu

    Paula Gutiérrez Alcayna
    1er ESO B

    ResponElimina
  5. Hola Marina, m'ha costat decidir però ja està fet, apart de aquestes cançons tambe esta Jenifer ( https://www.youtube.com/watch?v=FhJR6OO1X8Y )sincerament m'agrada molt, com aquesta activitat.

    Eloy López Pol 1B

    ResponElimina
  6. A mi personalment les que m'agraden més són la de boig per a tu,sense tu,t'estimo molt, vull estar amb tu i el mar.
    Gràcies.
    Judit Moratilla 1B

    ResponElimina
  7. Hola Marina, a mi les cançons que més m'agraden són sense tu i boig per tu.
    Per cert, m'ha semblat molt divertida aquesta proposta.
    Gràcies.
    Pau Martí 1B

    ResponElimina
  8. Hola Marina, a mi les cançons que més m'agraden són: "sense tu" i "boig per tu".
    Per cert, m'ha semblat molt divertida aquesta proposta.
    Gràcies.
    Pau Martí 1B

    ResponElimina
  9. Hola Marina, a mi les cançons que més m'han agradat són Maite Zaitut, Sense tu i vull estar amb tu. M'ha agradat molt aquesta activitat!!!

    Miquel Grau 1r ESOB

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.