divendres, 6 de maig del 2016

El diàleg (SIGNS)



Finalment, després de deu dies parlant a través d'un paper, en Jason es va llençar dient-li de quedar:
- Vols que anem a dinar avui? - va comentar a través del paper en Jason
- Es clar que sí
- Baixo i quedem al restaurant xinés de la cantonada?
- Sí, m'encanta el menjar xinés
Quan va baixar, es van trobar en mig del carrer i es van somriure mútuament:
- No saps les ganes que tenia de parlar amb tu – va dir l'Stacey.
- Què tal estàs?
- Molt bé, tinc gana. Anem?
- Sí, estic morta de gana.
A l'arribar al restaurant, es van asseure en una taula rodona un al costat de l'altre. El cambrer els hi va donar una carta amb tots els plats que tenien:
- Què és el que t'agrada?
- M'agrades tu – va dir en Jason sense pensar en el que deia.
- A mi també m'agrades tu
- Tenia que donar-te una cosa des de fa molt de temps.
I acte seguit va treure un paper que portava molt de temps guardant dins de la seva butxaca:
- T'estimo – va cridar llegint en veu alta el que posava en el paper
- Jo igual.

Després es van donar un petó i van dinar i parlant sobre el que farien durant tot aquell meravellós dia.


                                                                           Ángela Madrid 1r d'ESO B

9 comentaris:

  1. Que chulo Marina!!! M'ha agradat molt!!!
    És com un diàleg d'amor però sense parlar.
    Miquel Grau 1rESO B

    ResponElimina
    Respostes
    1. chula=paraula no recollida en el DIEC, és com= construcció gramatical pròpia de primària

      EDFG (Equip Directiu Faltes Grèvol)

      Elimina
  2. És un curtmetratge molt maco ! M'ha agradat molt Marina

    Erola Fernandez
    1r d'ESO A

    ResponElimina
  3. A mi també m'ha agradat molt !!

    Andrea Muñoz
    1r d'ESO A

    ResponElimina
  4. M'ha agradat molt!! És molt bonic.

    Iris Carreras
    1r d'ESO A

    ResponElimina
  5. Aquest curtmetratge és inesperat perquè jo no m'he esperava aquest final.

    Judit Moratilla
    1r ESO B

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo no m'he esperava= jo no m'esperava

      EDFG

      Elimina
    2. Jo no m'he esperava= jo no m'esperava

      EDFG

      Elimina
  6. Angela! M'encanta el teu final!

    Carla Gironella
    1 ESO A

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.